Επιστροφές προϊόντων
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν το οποίο αγοράσατε, σύμφωνα με τα ειδικότερα οριζόμενα στη σχετική νομοθεσία και την περιγραφόμενη κατωτέρω διαδικασία.
Για όλες τις περιπτώσεις που επιθυμείτε επιστροφή του προϊόντος που αγοράσατε θα πρέπει να μας στείλετε ένα email με το αίτημα σας στο [email protected] είτε να μας καλέσετε τις εργάσιμες ώρες και ημέρες, Δευτέρα-Τετάρτη-Σάββατο 10:00 – 13:00 Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή 10:00 – 13:00 / 18:00 – 20:00 στο 26315 00175 και 6970427368
Μόλις ελεγχθεί το αίτημά σας θα σας ενημερώσουμε μέσω email ή τηλεφωνικά για την έγκριση της επιστροφής και οδηγίες για τον τρόπο αποστολής.
Σε κάθε περίπτωση για να είναι εφικτή η επιστροφή του προϊόντος, θα πρέπει απαραιτήτως:
- το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, όπως το παραλάβατε και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια/barcode). Εάν το προϊόν συνοδεύται από δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το προϊόν.
Κατά την προσπάθεια δοκιμής των ενδυμάτων, βεβαιωθείτε ότι δεν έρχονται σε επαφή με κάτι που μπορεί να αφήσει κάποιο σημάδι ή μυρωδιά, για παράδειγμα αρώματα, αποσμητικά, καπνός κλπ.
Σημειώνεται ότι όλα τα προϊόντα ελέγχονται σχολαστικά από την Επιχείρηση πριν την αποστολή της παραγγελίας σας αλλά και μετά την τυχόν επιστροφή τους.
- το προϊόν να συνοδεύεται από τα σχετικά παραστατικά αγοράς (απόδειξη, δελτίο αποστολής, τιμολόγιο κλπ.).
Επιστροφή των προϊόντων μπορεί να πραγματοποιηθεί:
i. Σε όλες τις περιπτώσεις, στις οποίες από λάθος της Επιχείρησης απεστάλησαν προϊόντα που δεν παραγγείλατε, τα οποία παραλάβατε καλόπιστα. Η επιστροφή των μη παραγγελθέντων ειδών πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών από την παραλαβή τους, άλλως η Επιχείρηση δεν υποχρεούται να προβεί εκ νέου σε εκτέλεση της αρχικής παραγγελίας. Εφόσον η επιστροφή/αντικατάσταση γίνεται λόγω αποδεδειγμένου λάθους της Επιχείρησης τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος ή επιστροφής των χρημάτων σας, επιβαρύνουν την Επιχείρηση.
ii. Σε περίπτωση παράδοσης ελαττωματικού προϊόντος, οπότε μπορείτε να ζητήσετε την αντικατάσταση του με άλλο ή την επιστροφή των χρημάτων σας, αν και η Επιχείρηση ελέγχει σχολαστικά τα προϊόντα πριν την αποστολή της παραγγελίας σας. Εφόσον η επιστροφή/αντικατάσταση γίνεται λόγω αποδεδειγμένης ελαττωματικότητας του προϊόντος τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος ή επιστροφής των χρημάτων σας, επιβαρύνουν την Επιχείρηση. Επισημαίνεται ότι η Επιχείρηση ευθύνεται για αποζημίωση σε περίπτωση έλλειψης συμφωνημένης ιδιότητας ή ύπαρξης πραγματικού ελαττώματος εφόσον αυτό έχει προκληθεί από υπαιτιότητά της κατά τα οριζόμενα στα άρθρα 534 επ. του Α.Κ.
iii. Σε περίπτωση που επιθυμείτε αλλαγή του προϊόντος με άλλο ή αλλαγή μεγέθους. Μέσα σε πέντε (5) εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος έχετε δυνατότητα αλλαγής του προϊόντος που παραλάβατε με άλλο ίσης αξίας με το τίμημα που έχετε ήδη καταβάλει ή με πρόσθετο τίμημα εφόσον το επιθυμείτε. Η αλλαγή γίνεται μόνο σε είδη της ίδιας ή προηγούμενων σεζόν.
Στην ως άνω περίπτωση για την επιστροφή ενός προϊόντος προκειμένου να πραγματοποιηθεί ανταλλαγή με άλλα, ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος. Σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε προηγουμένως μαζί μας ώστε να χρησιμοποιηθεί η εταιρεία ταχυμεταφορών με την οποία συνεργαζόμαστε.
Ιv. Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, έχετε υποχρέωση να συμπληρώσετε και να αποστείλετε το ειδικό «έντυπο επιστροφής» που θα βρείτε εδώ. Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην ίδια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης, ταυτόχρονα με την υποβολή της δήλωσης υπαναχώρησης που περιέχεται στο «έντυπο υπαναχώρησης». Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο μέσω αποστολής με μεταφορική εταιρεία (κούριερ) και μόνο κατόπιν έγκρισης της Επιχείρησης.
Στην περίπτωση αυτή έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν και να ζητήσετε την καταβολή του τιμήματος που καταβάλατε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος δυνάμει του Ν. 2251/1994. Ως παραλαβή θεωρείται η ημέρα που αποκτήσατε την φυσική κατοχή των προϊόντων. Σε περίπτωση που με την ίδια παραγγελία αγοράσατε περισσότερα προϊόντα τα οποία παραδόθηκαν ξεχωριστά, ημέρα παραλαβής θεωρείται η ημέρα που παραλάβατε το τελευταίο προϊόν.
Με την άσκηση της υπαναχώρησης υποχρεούστε να επιστρέψετε το προϊόν σε εμάς και συγκεκριμένα στην κάτωθι διεύθυνση
ΒΑΡΔΑ ΜΑΡΙΑ
Λόρδου Βύρωνος 10
Μεσολόγγι, ΤΚ 30200
Τηλ: 2631500175 και 6970427368
στην κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκε και εντός της ίδιας προθεσμίας υποχρεούμαστε να σας εκδώσουμε πιστωτικό για μελλοντικές αγορές ή να σας επιστρέψουμε τυχόν ποσά που μας έχετε καταβάλει. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται είτε με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας είτε στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε στο έντυπο υπαναχώρησης.
Τα προϊόντα καταφθάνουν στην Επιχείρηση με δική σας ευθύνη. Η Επιχείρηση δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν προϊόντα που έχουν επιστραφεί σε εμάς κατά λάθος.
• Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη.
• Στην περίπτωση που η εξόφληση της παραγγελίας έχει γίνει μέσω αντικαταβολής δεν επιστρέφεται το επιπλέον ποσό που επιβαρύνεται η παραγγελία με τον παραπάνω τρόπο πληρωμής.
• Σε περιόδους εκπτώσεων δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων παρά μόνο αλλαγή με άλλα προϊόντα της ίδιας ή προηγούμενων σεζόν. Στην περίπτωση αυτή και εφόσον το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό, η αποτίμησή του γίνεται στην τρέχουσα, δηλαδή στη μειωμένη τιμή.
• Στα προϊόντα που βρίσκονται στην κατηγορία ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ δεν γίνονται αποδεκτές αλλαγές ούτε επιστροφή χρημάτων.
• Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται αλλαγές σε κορμάκια, εσώρουχα και κοσμήματα.